Mít byznys na internetu znamená mít na starost také propagaci webu. Každý váš návštěvník je vaším potenciálním zákazníkem a měli byste se starat o to, abyste měli co největší návštěvnost. Znamená to především zvolit správný způsob propagace. Můžete využívat i více druhů propagace, ale měli byste dbát na to, abyste měli jeden hlavní, který vám zajistí stabilní návštěvnost. V tomto ohledu je nejvíce využívaná PPC reklama.
PPC reklama má řadu výhod
PPC reklama je spolehlivá, může být spuštěna již do několika dnů a postarat se o rychlé zajištění návštěvnosti. Problematické je zejména získávání návštěvnosti u nových webů, ale s PPC lze i novému webu zajistit v krátké době mnoho nových návštěvníků. Platí se zde pouze za uživatele, kteří se skrze reklamu dostanou na váš web, dobře se zde reguluje rozpočet a reklama je velmi atraktivní. Její podoby jsou různé, od textové až po obrazovou, videoreklamu nebo i reklamu se zobrazením produktů. Provozuje se přes různé ppc systémy. Nejznámějším z nich je Google Ads, v tuzemsku se však hojně využívá také Sklik a Facebook.
Tato propagace se dobře kombinuje například se SEO a můžete s ní podpořit prodeje v obdobích, kdy máte málo zákazníků. Není však vhodné dělat tuto propagaci svépomocí, protože je její efekt následně minimální. Nejlepší volbou jsou ppc specialisti, kteří vám reklamu správně nastaví, spustí a budou ji řádně spravovat, aby vám průběžně přinášela ty nejlepší výsledky. Jeden člověk nemůže dělat mnoho činností kvalitně, proto se raději naplno věnujte svému byznysu a propagaci nechte na zkušené agentuře, která svému oboru rozumí nejlépe. Na reklamě není vhodné zbytečně šetřit, protože je zdrojem vašich klientů a s pomocí agentury se snadno domluvíte na rozpočtu, který budete do reklamy investovat. Následně už se můžete těšit na to, až návštěvnost vašeho webu poroste.