Co znamená zkratka PPC a jak taková PPC reklama funguje?

Zaslechli jste někde pojem PPC reklama a nejste si jistí, co tento pojem vlastně znamená? PPC reklama je jedním z účinných online marketingových nástrojů, které slouží k jednoduchému účelu: přilákat na danou webovou stránku více uživatelů. Jak tedy PPC reklamní kampaně fungují?

Jak vznikl pojem PPC?

Na začátek je nutné uvést, co vlastně písmena PPC znamenají. Jedná se o počáteční písmena anglických slov Pay Per Click. Tedy, přeloženo do češtiny: Zaplať Za Kliknutí. Pro zadavatele reklamy to tedy znamená, že za každé kliknutí, které vede na jeho webovou stránku, zaplatí. V praxi to může vypadat tak, že je spuštěna PPC reklama USA a za každého uživatele, který na daný odkaz v Americe klikne, zaplatí zadavatel danou částku.

Měřitelnost a další výhody PPC reklamy

Z toho jasně vyplývá, že PPC reklama má skvěle měřitelné výsledky. Také je velmi flexibilní, dá se geograficky zaměřit. Takže není žádný problém zajistit, aby PPC reklama Německo byla cílená pouze na německé obyvatelstvo. Výsledky jsou navíc ihned patrné a zaznamenatelné.

Specialisté na online marketing

Co více si tedy lze od reklamy přát? PPC reklama splní veškeré vaše požadavky a rychle rozšíří povědomí o vaší značce mezi velké procento uživatelů internetu. Jelikož je ale online svět velmi komplexní a neustále se mění, je vhodné při tvorbě PPC kampaně přizvat na pomoc specialisty na online marketing. Ti totiž ví o všem, co se v online prostředí přihodí a umí vytvořit spolehlivé a funkční strategie a reklamy na míru.

Přestože může být svět online marketingu a reklamy někdy matoucí, s tou správnou pomocí se v něm lze snadno zorientovat a porozumět mu. PPC reklama je skvělým online marketingovým nástrojem, díky kterému se rozšíří povědomí o zadavateli reklamy a nejenom, že se o něm bude více mluvit, ale například to pozitivně ovlivní i budování jeho značky.